Colectia de toamna de la Chanel este axata pe detalii
Moda este schimbatoare, moda surpide prin inovatie si prin creativitate, ea se reinventeaza in fiecare an, adaugand noi elemente la croieli clasice. Daca acum 5 ani prezentarile de moda aveau un aer futurist, acum prezentarile de moda afiseaza o marca de sobrietate intorcandu-se la croieli clasice si un aspect gotic aproape victorian. Aceste aspecte vintage, gotic ale anumitor colectii de la case de moda cu renume sunt binevenite pentru anumite segmente de piata care nu se asociau direct cu trendintele minimaliste si socante din trecut.
Cand vine vorba de Karl Lagerfeld, toata lumea din industria modei stie ca organizeaza niste prezentari exceptionale aproape dramatice, ca la teatru. In fiecare sezon el vrea sa impresioneze printr-o prezentare care sa ramana in inimile spectatorilor, de aceea pentru colectia de toamna de la Chanel de anul acesta, Karl a adus o nota de inovatie care a venit precum o adiere de primavara. In loc sa organizeze prezentarea intr-un aeroport sau supermarket sau casino, acesta a ales Grand Palais ca loc de amplasare a catwalk-ului. Astfel toti cei care au fost invitati la prezentarea Chanel au avut loc in primul rand.
Colectia de toamna de la Chanel pentru 2016 are ca inspiratie anii 90 cu accent pe anumite detalii specifice celebrei case de moda precum funditele, florile sau perlele. Inainte sa apara brosele ca parte integrata a colectiilor, Chanel avea inele mari, perle sau margele. Prezentarea a avut un aer tineresc, aproape ca si cand modelele ar fi probat hainele din carderoba mamei intr-un efort de a o copia. In orice caz, fiecare detaliu si accesoriu au fost adaptate pentru anul 2016, astfel in loc de brose avem mici simboluri ale pacii si in locul inelelor cu piatra avem emoji. Modelele au fost imbracate din cap pana in picioare si au purat mult denim la fel si nuante de roz sau culori neutre. Palariile au fost nelipsite, la fel si esarfele care decorau gatul sau curelele care marcau elegant talia.